Een doorgedreven digitalisatie binnen Cobofisk

Ook bij onze mensen, ondernemers & managers.

Cobofisk investeert heel veel in digitalisering om onze ondernemers beter te ondersteunen. Zo vermijden we veel repetitief werk en dit is nodig om de arbeidsschaarste op te vangen in onze sector. En last but not least ook omdat de overheid het vereist.

 

Contact opnemen

Onze medewerkers communiceren met de ondernemers over digitalisering. Van een facturatie-oplossing, dashboarding en een e-sign oplossing naar hun klanten toe. Al deze tools worden al door ons gebruikt, zodat we hiervan de meerwaarde naar onze klanten kunnen brengen. Hierdoor bouwen onze ondernemers niet langer op Word en Excel voor bv. hun betalingsprocessen.

Cobofisk is goed geplaatst om onze klanten te helpen bij technologische veranderingen, efficiëntie verhogen in elk proces en minder tijd te besteden aan het handmatig beheren van gegevens. Dit zorgt tot een beter inzicht in hun real-time cashflow, wat zeker van belang is in deze onzekere economische tijden. Deze gegevens maken het mogelijk om een zeer nauwkeurige stand van zaken van het bedrijf weer te geven, zodat onze ondernemers kunnen ingrijpen als dat nodig is. 

We verlenen advies vanuit de beschikbare data (dashboarding tools), visueel gebracht, in de taal van onze klant. ‘Wauw nu begrijp ik het’ en ‘ik zie het nu pas écht wat mijn situatie is’, zijn dan de reacties van onze klanten.

Beschik over de juiste Digitale tools

We willen zorgen dat onze ondernemers over de juiste tools beschikken. Hiervoor benaderen we onze klanten vanuit onze eigen digitalisering naar de specifieke situatie bij onze klant: Hoe gaan we snel van offerte naar factuur? Welke tools gebruik je om samen te werken met je collega’s, leveranciers en klanten? Hoe kunnen we samen de voorraad efficiënter beheren en delen met collega’s, klanten…? Hoe verlopen de goedkeuringen in de betalingssoftware?

Digitale begeleiding zorgt voor tevreden klanten

De impact van de digitalisering en van ons advies hieromtrent op onze ondernemers is immens. Heb jij als klant vaak ook het gevoel van inefficiëntie? Als je lang moet wachten alvorens je over kan gaan om iets te bestellen (Sorry we hebben te weinig personeel, daarom moet je langer wachten). Wat als je met een app kan bestellen & betalen en er komt een magazijnbediende meteen alles tot aan je auto brengen. Bij wie zal je nog teruggaan? Cobofisk denkt mee en praat met zijn klanten hierover. 

Zijn boekhouding bijwerken was ooit een erg ontmoedigende taak. Bij ons is het volledig gedigitaliseerd en voeren de ondernemers het met plezier uit.

Precies omdat ze de voordelen en het gemak ervan inzien. Dit is wat Cobofisk als accountant wil bereiken

Onze Online boekhoudingtools openen een wereld van mogelijkheden om de efficiëntie te verhogen en elke onderneming te stroomlijnen en de sleutel daartoe is weten waar te beginnen. Zo adviseren en kiezen we het juiste platform of de juiste software voor onze klanten en zorgen we dat deze tool aansluit aan hun software omgeving.

Onze take-aways:

  • Samen tekenen we met onze klant de aaneenschakeling van software die ingezet wordt, maar maken het niet te complex.
  • Samen werken we aan de manuele connecties.
  • We lichten de beschikbare opties toe.
  • We bouwen verder op onze sector ervaringen, gelijkaardige klantencases.
  • Tussentijds gaan we het gesprek opnieuw aan van wat de initiële situatie was en vullen ze aan, we delen onze ervaringen en blijven de link met het digitaal boekhouden leggen.
  • We blijven actief communiceren met de klant over software-oplossingen: ook op onze website en socials. 

Onze ondernemers houden vele balletjes in de lucht. Dus als we tijd kunnen vrijmaken door hun administratie en boekhouding aan te vullen met technologie die taken kan helpen digitaliseren en zo de dagelijkse ondernemers-stress wat kan wegnemen, bieden we ze meer rust in het hoofd.

Uiteindelijk gaat het erom dat onze klanten meer vertrouwen krijgen in de basis, zodat ze samen met ons kunnen werken aan de grote inzichten en leerpunten waardoor we hun onderneming kunnen helpen groeien.

Kunnen wij jou helpen?

Doe beroep op onze experts. Wij zorgen voor een correcte en optimale aangifte van jouw personenbelasting, zodat jij zich daar geen zorgen over hoeft te maken. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Let’s inspire you

Zin om je kennis
te verruimen?

Openingsuren

Maandag 08:30 – 12:00 en 13:30 – 17:00
Dinsdag 08:30 – 12:00
Woensdag 08:30 – 12:00 en 13:30 – 17:00
Donderdag 08:30 – 12:00 en 13:30 – 17:00
Vrijdag 08:30 – 12:00 en 13:30 – 16:00